• Congo River London Gateway
  • Baggerwerken te Santa Marta (Colombia)
  • DEME
  • Ophoging van stranden in Pyla door de sleephopperzuiger Marieke
  • Baggerwerken in Colombia
  • Sanering in Chesterfield
  • Sleephopperzuiger "Artevelde"
  • Het valpijpschip DP ‘Rollingstone’ voert steenstortwerken uit voor pijpleidingen-, kabelbeschermings- en stabilisatieprojecten
  • Windmolenpark voor C-Power te Oostende
  • Terranova project - Herontwikkeling van de voormalige gronden van Nilefos Chemie, gelegen in het noorden van Gent, door DEC
  • Bouw van erosiebestrijdingsvoorzieningen voor een overloopdijk te Kruibeke
  • Grindsleephopperzuiger ‘Charlemagne’ in de haven van Le Havre
  • Sanering van de site voor de Olympische Spelen van Londen in 2012 te Stratford
  • Verbreding en verdieping van de toegangsweg van de Stille Oceaan naar het Panamakanaal
  • Cutterzuiger D'Artagnan in de haven van Khalifa (UAE)

deme

De groep DEME is gevestigd in Zwijndrecht (Antwerpen).

CFE stond aan de wieg van de stichting van deze groep. In 1974 fusioneerde de baggergroep Société Générale de Dragage van CFE met de baggeractiviteiten van de groep Ackermans & van Haaren waardoor Dredging International werd ontstaan.

Na deze fusie kende de onderneming een sterke ontwikkeling die heeft geleid tot de stichting van DEME (Dredging Environmental Marine Engineering), een toonaangevende onderneming in de scheepvaartengineering en één van de wereldleiders in haar sector.

De groep DEME is een multidisciplinaire groep die actief is in Europa, Afrika, Zuid-Amerika, Indië, het Midden-Oosten, Azië en Australië. Deze groep ontwikkelt haar activiteiten in baggerwerken en marine engineering, hydraulische offshoreactiviteiten, milieuactiviteiten waaronder bodemsaneringswerken en opslag van vervuild slib, bouwmaterialen en concessies. Hiervoor beschikt de groep over een moderne en veelzijdige vloot van platformen, baggertuigen, specifiek materieel voor offshorewerkzaamheden en marine engineering.

Bezoek de website op : http://www.deme.be

Haven 1025 - Scheldedijk 30
BE-2070 Zwijndrecht
Fax: +32 (0)3 250 56 50

Alain BernardAlain Bernard
Chief Executive Officer

info@deme.be

Referenties

Panamakanaal - Panama - Verbreding en uitdieping van het kanaal aan de kant van de Stille Zuidzee over 14,2 km

Pearl of the Gulf - Qatar - Aanleg van een kunstmatig eiland met 1.000.000 m³ rotsen

London Olympics - Engeland - Bodemsanering van 1,4 miljoen ton

Ruwais - Verenigde Arabische Emiraten - Ophogingswerkzaamheden van het platform voor de nieuwe raffinaderij (3,6 miljoen m³) over een afstand van 6,5 km

Sydney Airport - Australië - Bouw op zee van een 3e landingsbaan van 2 km

C-Power Thorntonbank - België - Maritieme en elektrische werkzaamheden voor offshore- windmolenparken van 13,8 km²

Jobs

Interesse in werken bij DEME?

Ontdek dan onze vacatures op onze website www.DEME.be