• Havengebied Dinh Vu in Hai Phong (Vietnam)
Ciska Servais

Boerenlegerstraat 204
B-2650 Edegem

Bvba Ciska Servais, vertegenwoordigd door Ciska Servais

Onafhankelijk bestuurder

Voorzitter van het benoemings- en bezoldigingscomité

Lid van het auditcomité vanaf 5 mei 2016

Ciska Servais is vennoot bij het advocatenkantoor Astrea. Zij is actief op het vlak van administratief recht, in het bijzonder milieurecht en ruimtelijke ordening, evenals vastgoedrecht en bouwrecht. Zij heeft een uitgebreide ervaring inzake adviesverlening, gerechtelijke procedures en onderhandelingen. Zij is docente en geeft regelmatig voordrachten in het kader van seminaries.

Zij studeerde af aan de Universiteit Antwerpen als licentiaat in de rechten (1989) en behaalde bijkomend een Master (LL.M) aan de Vrije Universiteit Brussel in International Legal Cooperation (1990). Bovendien behaalde zij een Bijzondere Licentie in de Milieukunde aan de Universiteit Antwerpen (1991).

Zij startte haar stage in 1990 bij het Advocatenkantoor Van Passel & Greeve. Zij werd vennoot bij Van Passel & Vennoten in 1994, en vervolgens bij Lawfort in 2004. In 2006 richtte zij het advocatenkantoor Astrea mee op.

Ciska Servais publiceert voornamelijk op het vlak van milieurecht, onder meer aangaande het bodemsaneringsdecreet, de milieuaansprakelijkheid en de grondverzetregeling.

Zij is ingeschreven aan de Antwerpse Balie.

Uitgeoefende mandaten:

A - in beursgenoteerde ondernemingen :

Onafhankelijk bestuurder van MONTEA Comm.VA

Vice-Voorzitter van de raad van MONTEA Comm. VA

Voorzitter van het remuneratiecomité van MONTEA Comm. VA.

Lid van het auditcomité van MONTEA Comm. VA

B - niet-beursgenoteerde ondernemingen :

Astrea bv cvba